Bestellen
Het pakket is bezorgd, maar ik was niet thuis !
Wanneer het pakket bezorgd wordt, maar je bent niet thuis, dan wordt het hierna nog één maal op een andere dag aangeboden. Het kan ook zijn dat jouw pakket bij een voorkeurs afleverpunt is afgegeven. Informatie hierover vind je in de track&trace link of kijk bij onze vervoerder Post.nl.
Wat betekent 'Kan naar wens ook nabesteld worden '
Bij de productbeschrijvingen vind je de tekst ‘Op voorraad (kan naar wens ook nabesteld worden)’.
Dit betekent dat het product op voorraad is, maar dat het product ook nadat onze voorraad is uitgeput nog leverbaar is. Wanneer we een product voor je nabestellen houden we je op de hoogte van de levertijd. Meestal is dit binnen een week. Wanneer je na ons bericht aangeeft dat je de levertijd te lang vindt, storten we het bedrag van jouw aankoop terug.
Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Skinessence?
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden in onze webshop. Betaal vertrouwd, veilig en gemakkelijk via ons betaalsysteem Mollie met: iDEAL, PayPal, Bancontact, KBC/CBC en Credit card.
Moet ik verzendkosten betalen?
Bij bestellingen vanaf €55 naar Nederland en €75 België en Duitsland worden geen verzendkosten berekend. Eventuele retourzendingen zijn voor eigen rekening. Kijk voor de actuele verzendkosten en ook voor verzending naar overige landen op onze pagina Verzending en bezorging.
Ruilen & retourneren
Wat is de termijn om artikelen te retourneren?
Artikelen die via de webshop besteld worden, mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden (mits onbeschadigd en ongedragen). Het aankoopbedrag ontvangt u binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft.
Retourneren
Natuurlijk is ons streven dat al onze producten je in perfecte staat bereiken. En we willen natuurlijk graag dat je tevreden bent over onze producten. Als je op de een of andere manier toch teleurgesteld bent willen we dat heel graag weten, dus neem dan contact met ons op. Zolang je product ongeopend is kun je het binnen 14 dagen naar ons terugsturen. Zodra we het product retour ontvangen, storten we het betreffende bedrag via de betalingswijze waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend.
Wat moet ik doen in geval van een klacht?
In geval van een klacht dient u contact op te nemen met onze klantenservice via info@skinessence.nl. Wij streven ernaar klachten zo spoedig mogelijk (binnen 3 werkdagen) te behandelen.
Overige informatie
Zijn jullie producten ook dierproefvrij?
Ja, alle producten die te koop zijn in de Skinessence webshop zijn ook dierproefvrij.