FAQ

Heb je een vraag? Misschien vind je hier het antwoord. Je kan ons natuurlijk ook altijd mailen of bellen als iets onduidelijk is.

Betalen met een bankoverschrijving

Betalen met een bankoverschrijving

Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, ontvang je van ons een e-mail met een factuur en betaalinformatie. Zodra jouw betaling hebben ontvangen wordt je bestelling gelijk in behandeling genomen.

Op welk rekeningnummer kan ik mijn bestelling via bankoverschrijving betalen?

Wanneer je kiest voor betaling via bankoverschrijving, maak dan het factuurbedrag op het volgende rekeningnummer over:

Touchtrade – SkinEssence
Rekeningnummer : 55.43.57.372
IBAN : NL61ABNA0554357372
BIC : ABNANL2A

Let op, vermeld bij jouw betaling wel het ordernummer. Dat maakt onze administratie een stuk gemakkelijker.

Wat is een IBAN-code?

IBAN staat voor “International Bank Account Number” en wordt gebruikt om internationale transacties tussen rekeningen en banken in verschillende landen vlotter te laten verlopen.
Een IBAN nummer bestaat uit maximaal 34 tekens (alfanumeriek) en bestaat uit 3 delen.
De eerste 2 letters betreffen de landcode, de volgende 2 cijfers vormen een controlegetal en de overige cijfers vormen het (al dan niet aangevulde) nationale rekeningnummer.

Wat is een BIC-code?

BIC staat voor “Bank Identifier Code”. Deze code gebruikt men om banken te identificeren bij internationale betalingen. Een andere oudere benaming voor de BIC-code is het “SWIFT-adres”. Een BIC-code bevat 8 of 11 tekens (alfanumeriek) en bestaat uit 4 delen. Tegenwoordig wordt de BIC-code bij een bankoverschrijving meestal niet meer gevraagd.

Wat houdt het 'Bonus' programma van SkinEssence in?

Meer informatie over hoe bestellen bij SkinEssence extra aantrekkelijk is vind je op deze pagina van onze webwinkel.

Kan ik ook telefonisch of via de mail bestellen?

Onze webwinkel maakt het gemakkelijke om online te bestellen en af te rekenen. Daarna wordt je via de mail op de hoogte gehouden van de afhandeling van jouw bestelling. Je ontvangt ook een Track & Trace mail waarmee PostNL je zo goed mogelijk informeert over de bezorging.

Maar het is ook mogelijk jouw bestelling via de mail (of als dat niet lukt telefonisch) door te geven. Wanneer je naam, adres + huisnummer, postcode, woonplaats, telefoonnummer (optioneel), mailadres en de te bestellen producten aan ons doorgeeft zorgen wij voor verdere afhandeling. Je ontvangt daarna een mail met een betaallink. Daarmee kun je op de gebruikelijke manier de betaling rondmaken. Je kan ook kiezen voor een bankoverschrijving. Daarna loopt de afhandeling van jouw bestelling op de gebruikelijke manier.

Retourneren

Natuurlijk is ons streven dat al onze producten je in perfecte staat bereiken. En we willen natuurlijk graag dat je tevreden bent over onze producten. Als je op de een of andere manier toch teleurgesteld bent willen we dat heel graag weten, dus neem dan alsjeblieft contact met ons op. Zolang je product ongeopend is kun je het binnen 14 dagen naar ons terugsturen. Op jouw verzoek sturen we sturen je een retouretiket. Aan retourneren zijn dus geen kosten verbonden. Zodra we het product retour ontvangen, storten we het betreffende bedrag en de eventuele verzendkosten onmiddellijk terug via de betalingswijze waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend. Voorbeeld: heb je via PayPal betaald, dan storten we het bedrag terug op jouw PayPal rekening. Mooi geregeld!

Wat betekent 'Kan naar wens ook nabesteld worden '

Bij de productbeschrijvingen vind je de tekst ‘Op voorraad (kan naar wens ook nabesteld worden)’.

Dit betekend dat het product op voorraad is, maar dat het product ook nadat onze voorraad is uitgeput nog leverbaar is. Wanneer we een product voor je nabestellen houden we je op de hoogte van de levertijd. Meestal is dit binnen een week. Voor de producten van Compagnie de Provence kan dat oplopen tot 4 weken. Wanneer je na ons bericht aangeeft dat je de levertijd te lang vindt, storten we het bedrag van jouw aankoop (inclusief eventuele verzendkosten) onmiddellijk terug.

Wat betekent 'Beschikbaar via nabestelling '

Bij de productbeschrijvingen vind je de tekst ‘Beschikbaar via nabestelling’.

Dit betekend dat het product niet op voorraad is.. Dit product kan wel nabesteld worden. Wanneer we een product voor je nabestellen houden we je op de hoogte van de levertijd. Meestal is dit binnen een week. Voor de producten van Compagnie de Provence kan dat oplopen tot 4 weken. Wanneer je na ons bericht aangeeft dat je de levertijd te lang vindt, storten we het bedrag van jouw aankoop (inclusief eventuele verzendkosten) onmiddellijk terug.